Kabarmu Kunantikan Sayang

Kabarmu Kunantikan Sayang

Kumenanti Hadirnya Dirimu
Kumenanti Kabarmu tiba
Di Hari hari Yang ku Nanti Nanti
Sepanjang hari Tiada ku Nanti

Sebab kau hilang
Aku Tak Tak Tahu
Sebab kau Sirna Tiada Yang Ku Tahu
Dan yang ku Tahu Kau hilang dariku

Sejak kau Hilang Kini ku Sunyi
Hampa Terasa Tiada Rasa
Sejak Tiada Warna di hati
Terasa Semu,Terasa jemu Karena kau hilang dariku

Aku Merana Kehilangan Akal
Apa dayaku Agar Kau kembali
Kabar tiada Walau kunanti
Buatku Hilang akalku Yang kini

Kau Yang di hatiku
Tiada jejak kau Pergi
Aku Terpaku Aku Terdiam
Tak Dapat Aku mengerti
Aku harus Berbuat apa
Apa Yang Ku lakukan

Tanpa Jejak Kau Pergi
Telah kunanti Kabarmu sayang
Kabarmu Kunantikan Sayang
Jejakmu hilang Aku Tak Tahu

No comments:

Post a Comment

Informations From: Omnipoten

Featured post

Melihat Melalui Mata yang Berbeda

Melihat Melalui Mata yang Berbeda Aku melihat melalui matamu. Dan ketika saya melakukannya, dunia semuanya biru, ungu dan hijau. Warnanya s...