Menanti Kabar

 

Ku Lalui hari,tak ku temui

Kabar Yang ku cari,Tak kunjung tiba

Di Hari hari Aku lelah Menanti

Tiada Yang Datang Kabar Yang Ku Nanti


Ini Hari,Lepaskan Hari Demi Hari

Tiada Hari Tanpa Kabar Baru

Tapi Kini Yang Ku Nanti Tak Ku Dapati

Kabar pengahangat Lepaskan Jiwa Baru


Ada Hari Sering Kau Kabari

Ada Hari Yang kini Tak Terkabari

Ada Hari Di Mana Aku Tak Menanti

Tapi Kini Aku Nanti Tak Ku Temui


Dunia Tak Kurasa indah

Bila Tiada Kabar Yang Ku Nanti

Dunia Yang Ku Rasa indah

Bila Kamu Selalu Mengabari Yang ku Nanti


Biar Berlalu Hari 

Namun Jangan Berlalu 

Kabarmu Dari Ku

Di sini Aku Menanti

Kabar Yang Kau Beri


Bandar Lampung,11 Oktober 2016

Terimakasih Salam Sejahtera

No comments:

Post a Comment

Informations From: Omnipoten

Featured post

Melihat Melalui Mata yang Berbeda

Melihat Melalui Mata yang Berbeda Aku melihat melalui matamu. Dan ketika saya melakukannya, dunia semuanya biru, ungu dan hijau. Warnanya s...